Dubbelconcert met Kon. Philharmonie Bocholtz (NL)

zaterdag, 3 juni, 2017 - 20:00

Op zaterdag 26 november 2016 konden muziekliefhebbers in het Nederlandse Bocholtz en omstreken genieten van een unieke combinatie: een dubbelconcert gebracht door hun eigen Koninklijke Philharmonie (of 'de Phil'), onder leiding van Matty Cilissen, en het Koninklijk Harmonieorkest Vooruit Harelbeke, onder leiding van Erik Desimpelaere. Een boeiende ervaring voor beide deelnemers, waarbij Vooruit heel hartelijk ontvangen werd door onze Nederlandse buren.

Het spreekt voor zich dat we dit unieke project graag verderzetten aan de andere kant van de grens. Op 3 juni verwelkomt Harmonieorkest Vooruit haar collega's van de Phil voor een tweede grensverleggend concert.

Allen welkom op Pushing the Limits Again: een niet te missen concert door twee toporkesten, in CC het Spoor Harelbeke, op 3 juni om 20u15.

Tickets kosten €10 (vvk) en €12 (add) en zijn te verkrijgen via de leden, het bestuur, info@vooruit, tel. 056 711 284 en deze website. Graag vermelden hoeveel u er wenst!

Tot dan!